قول میدم وقتی که نیستی عکستو بغل نگیرم.قول میدم روزی هزار بار واسه ی اشکات نمیرم.قول میدم وقتی که نیستی پای عشق تو نسوزم.قول میدم در انتظار چشمامو به در ندوزم.میدونی که خیلی خستم.میدونی دلم گرفته،میدونی دوریت عزاب،میدونی گریم گرفته.میدونم برنمیگردی،میدونم رفتی که رفتی.دروغ بود هر چی می گفتی.میدونم... همیشه تومهربونی واسه این قلب شکسته واسه این حس غریبم که فقط دل به تو بسته.بیا برگرد اگه قلبم تورو از خونه نرونده.دیگه از اخرقصه حتی یک لحظه نمونده.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم آبان ۱۳۸۵ ساعت 15:28 توسط
|