پس کجا و کی میای تا خودتو نشون بدی
به تن خسته ی من تو باز دوباره جون بدی
بیا که خسته شدم از این همه دربدری
کی میای به این رگهای بی خونم تو خون بدی...
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و سوم آبان ۱۳۸۵ ساعت 14:22 توسط
|